wtorek, 3 maja 2011

27 marca 2007 Negatywne emocje!

Dlaczego nie wszyscy możemy być równi… Dlaczego zawsze są równi i równiejsi?! Dlaczego na starcie nie wszyscy maja równe szanse?! Dlaczego?! Niby każdy może odnosić sukcesy, ale oczywiści jedni pracują na nie więcej a drudzy znacznie mnie… Nie zawsze wystarczy ciekawa osobowość, błyskotliwość czy inteligencja. Do tego wszystkiego trzeba mieć coś najważniejszego!! Co? No to akurat jest oczywiste. Trzeba być córeczką bogatego i znanego tatusia a osiągnie się wszystko, bo przecież taki tatuś swojej kochanej córeczce otworzy każde drzwi (i chyba nie ma mu się co dziwić, w końcu po coś ma te swoje wpływy!). Tylko, co z takimi ludźmi jak ja… Jaki ja mam start?!  Przede mną każde drzwi zatrzaskują się z hukiem! Bo nie jestem córeczką Tego tatusia!! Ja jestem… no właśnie! Ja jestem anonimowa. Nie mam sławnego nazwiska, willi z basenem i 3 samochodów w garażu!
Mam już dość słuchania, że wszyscy jesteśmy równi i wystarczy tylko chcieć! Bzdura! Tacy jak ja są skazani na to żeby do końca życia pracować na kolejne samochody tych, którzy i tak mają je już w nadmiarze! Tak bardzo chciałbym zmienić coś w swoim nudnym życiu, ale wciąż brak mi odwagi i wiary we własne siły…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz