wtorek, 3 maja 2011

26 marca 2007 wiosna ach to ty!!

Słońce pozwala mi żyć daje mi energie i wiarę w to, że będzie lepiej… Wierzę w to! Dzięki tym promieniom słońca mam więcej sił i energii wiem, że chcę walczyć wiem, że może być lepiej!! I… będzie na pewno! Wiosną chcę być piękną, chcę czuć że jestem sex. Dbam o siebie przez cały rok, ale wiosna wymagam od siebie o wiele więcej. Lubię to uczucie, kiedy mężczyźni oglądają się za mną, lubię wiedzieć, że się im podobam. Tak bez żadnych podtekstów, flirtów czy romansów, po prostu chcę się czuć piękna! Wiosna częściej się uśmiecham i mam w sobie więcej pozytywnej energii! Dlaczego wiosna nie może trwać przez cały rok?! Wszyscy bylibyśmy dla siebie bardziej uprzejmi i życzliwi… jak ja dzisiaj….
    
"Zapachniało, zajaśniało wiosna ach to ty..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz