środa, 3 października 2012

Wstaję rano, jem śniadanko i siadam na kanapie przed tv. Zazwyczaj oglądam "Dzień dobry TVN" i czytam newsy w necie. Generalnie błogie lenistwo.
W nocy źle sypiam i zazwyczaj budzę się koło 4-tej rano. Trochę się przewracam z boku na bok, ale zazwyczaj po prostu biorę książkę i czytam.
Nie wiem skąd się bierze ta bezsenność, chyba zaczynam się stresować remontem domu do którego się przymierzamy. Może to też strach przed zmianą otoczenia. Tam będę sama, zero przyjaciół, znajomych, czy rodziny w zasięgu ręki. Być może z czasem się tam zadomowimy, ale pewnie trochę to potrwa...


W ubiegłym tygodniu widziałam się z ex małżem. Spotkanie nie trwało długo. Trochę pogadaliśmy pokazał mi zdjęcia z wakacji i ślubu. Ja pokazałam mu zdjęcia syneczka z usg i kilka zdjęć domu który kupiliśmy z M. Generalnie rozmawiało się bardzo fajnie, jak ze starym dobrym znajomym. Mimo to trochę to dziwne, bo przecież byliśmy ze sobą przez 10 lat, a teraz oglądamy zdjęcia z nowymi partnerami...
Jego żona Kasia wyglądała ładnie i myślę że do siebie pasują, ja nie byłam dobrą wybranką dla ex małża. Myślę że teraz jest szczęśliwy, a ze mną już nie potrafił być, tak jak ja z nim. Jak tak go słuchałam to miałam wrażenie, że czasem trochę się przechwalał jakby chciał pokazać, widzisz odeszłaś ode mnie, a teraz tak dobrze mi się powodzi i potrafię być szczęśliwy. Bardzo się cieszę że jest szczęśliwy, bo i ja jestem. Nie tęsknię za nim. Jestem szczęśliwa z M., choć nie jest to beztroski związek dwojga nastolatków.

3 komentarze:

  1. Ta bezsennosc dosc typowa jest dla kobiet w ciazy hehe:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, choć wolałabym się wyspać póki jeszcze mogę ;))

      Usuń
    2. No ja tez chcialam hehe, ale Nie moglam spac I obejrzalam ile tylko sie dalo odcinkow " seks w wielkim miescie" hehe.

      Usuń