czwartek, 18 października 2012

Zmiany

Na blogu wprowadziłam trochę zmian. Dodałam m.in. strony z muzyką i książkami które ostatnio przeczytałam. Muzyka jest dla mnie ważna, więc chciałam by również znalazła miejsce na tym blogu. Książki też ostatnio zajmują spore miejsce w moim życiu, a ponieważ pamięć ludzka jest ulotna postanowiłam, że i one będą miały swoją stronkę. Już widzę jak niewiele pamiętam. Przecież w tym roku przeczytałam znacznie więcej książek niż te kilka które umieściłam na blogu, ale póki co nie mogę sobie przypomnieć ich tytułów. Wygląda więc na to, że tym bardziej powinnam to gdzieś spisywać, tak dla swojej wiedzy/pamięci ;)

Stosunki z M. nadal nie są idealne. Tzn. nie kłócimy się, ale też mało ze sobą rozmawiamy. Czułość okazujemy sobie tylko w nocy wtulając się w siebie. Dzisiaj M. prawie mnie zmiażdżył silnym uściskiem z którego trudno się było uwolnić.

Od jutra jest z nami S. Nie cieszy mnie to, bo właśnie z jego powodu były ostatnie spięcia. Trudno mi być obojętna na to wszystko. Kiedy jest najtrudniej? Gdy S. wtula się we mnie, a mi tak cholernie trudno poradzić sobie z emocjami. Czasem to nawet złość, że jej dziecko jest kartą przetargową, że z jego powodu  te wszystkie przykrości. Wiem to tylko dziecko. W kółko to sobie powtarzam dlatego te uczucia to wewnętrzna walka, której inni raczej nie dostrzegają.

Idę dzisiaj na usg. Takie 4D by zobaczyć maluszka. Takie bajery są raczej drogie, ale udało mi się kupić taki pakiet na Gruponie. Ciesze się że zobaczę swojego maluszka :) Na razie na monitorze, ale już za niecałe dwa miesiące być może będę go już trzymała na rękach... To niewiarygodne jak ten czas szybko leci...

9 komentarzy:

  1. Fajnie tu i przejrzyscie. Gdzie takie szablony sa haha i sie podobaja te rameczki, juz ktorys blog z kolei co rameczki sa i bardzo mi sie podoba.
    Ja mysle, dopoki nie uporasz sie z tymi emocjami, dopoki nie przezwyciezysz tego, nie bedziesz w pelni szczesliwa. Moze sprobuj zmienic nastawienie zobacz jak sytuacja zacznie sie zmieniac. A jak chlopiec sie wtula, odwzajemnij to i mocno go sama przytul. Moze pomysl, ze gdybys Ty byla jego mama i gdyby on tulil sie do innej przybieranej, mysle chcialabys aby ona go kochala bez wzgledu na wszystko. Uwierz mi, wazne byloby dla Ciebie czy synek aprobuje przybierana.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opanowanie pewnych emocji nie zawsze jest łatwe. Poza tym patrzę na niego i zupełnie nie jest podobny do M., to cała mama. Więc trudno czasem poradzić sobie z tymi emocjami i tym że tak naprawdę ciągle widzę w nim ją :(
      Co do ramek na blogu to dam Ci wskazówki. Wejdź kolejno na: Projekt -> w opcji Szablony wybierz Publikowanie bloga (Dostosuj) -> z szablonów wybierz Rewelacje -> a w tej podgrupie wybierz ten zielono biały (4 od lewej).
      No i już masz ramki w szablonie. Gdybyś chciała się pobawić kolorami to wystarczy w Projektancie szablonów przejść na Zaawansowane i przy kolejnych opcjach m.in. Tytuł posta, masz też oprócz koloru tła Kolor obramowania, wystarczy wybrać jakiś kolorek :)
      Teraz już chyba sobie poradzisz ;))

      Usuń
    2. Wiesz moj Pysiu tez kazdy mowi wyglada tak jak ja. Chyba niemal kazdy chlopiec podobny do mamy:)
      Ja rozumiem, ze ciezko opanowac emocje, ale moze sprobuj, cos mi sie zdaje, ze wszystko bedzie dobrze. No przynajmniej mam taka nadzieje:)

      Buziaki

      Usuń
  2. Acha na weekendzie wysylam niespodzianke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... teraz mnie będzie zżerać ciekawość :)) Dam znać jak dotrze :)

      Usuń
  3. Ach i za informacje dziekuje, wiesz juz dla mnie to czarna magia hihi, znowu bede sobie na drugim blogu kombinowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam już zmiany szablonu na obecnym blogu :) Taż lubię fiolet ;))

      Usuń
    2. Juz szablonami sie bawilam, teraz pokombinuje z rameczkami:-)

      Usuń