wtorek, 30 października 2012

Przeziębiona

Niestety pogoda jak jest wiemy... za oknem praktycznie zima...
To niestety nie mi nie sprzyja i jakoś się wczoraj przeziębiłam. Nie wiem czy mnie po prostu przewiało, czy też zostałam zarażona gdyż prowadząca w szkole rodzenia była nieźle zakatarzona. efekt był taki że po zajęciach wyszłam już z bólem gardła. Dzisiaj rano wcale nie czułam się lepiej, gdyż doszedł jeszcze katar.
Rano zadzwoniłam do lekarza i przełożyłam badanie usg na inny termin, by z domu nigdzie nie wychodzić.
Napaliłam w piecu i kaloryfery aż skwierczą od temperatury. Mam tu przyjemnie ciepło, tylko za oknem przerażający widok. M. też okazał się kochany, bo gdy rano wspomniałam o tym, że zjadłabym świeże pieczywo, powiedział że niestety nie zdąży przed pracą, ale bardzo mnie zaskoczył bo po 10 min wrócił ze świeżym i pachnącym chlebkiem :)) Mniam ależ mi śniadanko smakowało.
Poza tym popijam mleko z czosnkiem i miodem i naprawdę gardło już tak nie boli, a i katar nie leci ciurkiem z nosa. Głównie wylegiwałam się w łóżku, ale koło południa gdy odzyskałam siły zabrałam się za małe porządki (kurze, podłogi, pranie), a teraz gotuję rosołek :)

5 komentarzy:

  1. mleko z czosnkiem i miodem też kiedyś piłam na przeziębienie i super pomogło :-)
    nie wiem jak u ciebie ale u mnie mało co już zostało z tej zimy i śniegu, i dobrze bo nie lubie zimna.
    co do wcześniejszej notki to szkoda jakbyś musiala wrócić po roku do pracy... ale realia często są niezgodne z naszymi marzeniami...
    buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak będzie trzeba wrócić do pracy to wrócę, takie życie i powinnam się cieszyć że ta pracę mam. bardziej mi żal malucha, bo ciężko będzie mi oddać półroczne dziecko w obce ręce :(
      Co do zimy to rzeczywiście już jej u mnie nie ma dzisiaj świeci słońce i jest znacznie cieplej przez co przyjemniej :)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. No to zdrówka kochana, kurujcie się. Podobno ma być cieplej, oby :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie juz dzisiaj jest cieplej i słonecznie więc przynajmniej nastrój jest bardziej pozytywny ;)

      Usuń