piątek, 19 października 2012

USG

Wczoraj byliśmy na usg 4D zobaczyć co tam słychać u naszego maluszka.
Generalnie nie bardzo chciał się pokazać. Chyba jest wstydliwy ;) Zmienił pozycję i niestety nie jest już ułożony główką do dołu :( Mam nadzieję, że zmieni jeszcze pozycję. Wolałabym urodzić naturalnie, wizja cesarki raczej mnie nie cieszy :/ Lekarz powiedział, że teoretycznie ma jeszcze 2 do 3 tygodnie na zmianę położenia, bo dzieci zmieniają układ jeszcze do 35 tygodnia. Dodał też że chłopak jest duży więc nie wiadomo jak będzie... Teraz leży trochę po przekątnej i jest zwrócony buzią w kierunku kręgosłupa dlatego na usg niewiele było widać.
Poza tym chyba będzie akrobatą, bo nie wiem jak to zrobił, ale w trakcie usg przez jakiś czas miał stopę przy buzi... Sami zobaczcie ;)


Wiem jakość zdjęć nie jest najlepsza, ale może coś wam się tam uda dostrzec ;)
Czasem jeszcze pojawiał się w mojej głowie problem związany z płcią dziecka, ale jak patrzę na to maleństwo, po prostu się w nim zakochuję. Mam nadzieję że tak już zostanie i będę kochać mojego chłopca :))

3 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia, wspaniała pamiątka będzie :)
    A co do tego, że się w nim zakochasz bez pamięci - nie mam wątpliwosci :) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się wzruszylam....buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń