niedziela, 9 lutego 2014

Tęsknota

Strasznie tęsknię za synkiem... Odkąd wróciłam do pracy, niemal go nie widuję :(
Przez cały tydzień wracałam późno z pracy, w efekcie jak przyjeżdżałam to chwilę się pobawiliśmy i maluszek szedł spać. Plus był jednak taki, że miałam go pod ręką i mogłam go utulić...
Wczoraj rano wychodząc do pracy, ukochałam mojego szkraba, zrobiłam mleczko, ale jak wróciłam wieczorek jego już nie było. Został u dziadków na noc. Dzisiaj po pracy pojechałam do niego. Cudownie było zobaczyć to moje małe szczęście :)
Jak tylko mnie zobaczył od razu się rozgaworzył, jakby chciał mi opowiedzieć co się u niego działo. Siedział u mnie na rączkach i tak się tuliliśmy... A gdy babcia wyciągnęła po niego ręce, Alex złapał mnie mocniej i się wtulił. Boże jakie to cudowne uczucie :)
Kto jest matką rozumie co piszę... Łzy stanęły mi w oczach, tuląc tą moją "kruszynkę".
Przez cały tydzień Alex będzie u moich rodziców. Zabierzemy go dopiero na weekend. Nie wiem jak ja to przeżyję... Ciężko mi się przyzwyczaić że go nie ma w pobliżu...
Codziennie zaglądam co słychać u Frania i z całego serca współczuję jego mamie, która każdego dnia musi stawić czoło walce z chorobą syna i walczyć o każdą złotówkę by jej syn mógł żyć...
Obym nigdy nie musiała przez to przechodzić...

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki żebyś wytrwała to chwilowe rozstanie z Synkiem.
    Wiem doskonale jak to jest,czasami jak zostawiam moją Małą z Mamą choćby na weekend,wtedy kiedy jestem na uczelni,tęsknię i nie raz zdarza mi się złapać się na łzie która z nienacka popłynie po policzku.
    Ale to dobry objaw:)
    Ja też zaglądam do Frania,wstrząsnęła mną ta historia:(
    Ściskam!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek czasem nie zdaje sobie sprawy z tego jak wiele cierpienia jest wśród nas...

      Usuń
  2. Przecież wiesz, że te długie rozłąki z synkiem spowodowane są walką o jego dobro. Nie zostawiasz go po to, żeby się zabawić. Nie ma się co dołować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale brakuje mi tego kochanego malucha😊

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ze mimo iz moj syn odwiedza ojca rzadko i dzieje sie to od wielu lat, za kazdym razem kiedy go nie ma na noc czuje pustke i nie umiem sobie znalezc miejsca.

    OdpowiedzUsuń