wtorek, 25 lutego 2014

Czas mi ucieka!

Obudziłam się dzisiaj o 4-tej rano. Początkowo sądziłam, że jeszcze pewnie zasnę, ale niestety... Po kilku minutach leżenia z zamkniętymi oczami stwierdziłam, że marnuję czas, że życie ucieka mi przez palce, jest tyle do zrobienia, a ja sobie leżę bezczynnie. Miałam straszne wyrzuty sumienia, no więc wstałam.
Poplotkowałam z Abby, a przy okazji zaczęłam robić koralikową bransoletkę, którą zaczynam już od kilku miesięcy i skończyć nie mogę (może w końcu ją skończę)... Poza tym zrobiłam listę rzeczy, którymi musimy się z M. zająć, zjadłam wczesne śniadanko i ogarnęłam trochę dom.
Nie czuję się zmęczona, wręcz przeciwnie. To był owocny dzień, bo jeszcze po pracy nastawiłam pranie i wzięłam się za malowanie pokoju na dole, a co najważniejsze zamierzam go skończyć do końca tygodnia :)

10 komentarzy:

  1. Ty mimo ciąży masz więcej siły, samozaparcia i wewnętrznego powera niż niejedna kobieta, która w tym cudownym stanie nie jest!
    Jak Ty to robisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poniekad orgaznim sie juz przygotowuje do nocnych igraszek jak maluszek sie urodzi, a tak serio to ja podziwiam Ciebie za zapal, upor, za te juz malowanie, scian i plota :-P(ogrodzenia powinnam napisac co by nie zabrzmialo jak drewniany hahha), ale wiemy we dwie o co chodzi :-P. Podziwiam bardzo, a mezu powinien na rekach nosic, non stop!
    Ja w mojej ciazy bylam no stop przytulona do sedesu, byl moim najlepszym przyjacielem. Tobie ciaza sluzy i w samopoczuciu i ogolnie uwazam kwitniesz!!!

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pracy też mi tak mówią, co bym za szybko na zwolnienie nie poszła, hihihi ;) :D

      Usuń
  3. Dziesiaj otworzyłam oczy przed piątą...Czy to znaczy,że musze się wziąsć za robotę?
    Nie chce mi się....a do zrobienia jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj wstałam o 3:30 rano :)
      I sporo zrobiłam ;) Nie wiem.... jakoś mam poczucie czasu przeciekającego przez palce...

      Usuń
  4. Tylko pozazdrościć takiego zapału, ale wiesz co, ja tak mam, że im wcześniej wstanę, tym więcej mam w ciągu dnia energii. Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest... To że coś zrobiłam pozytywnie mnie pobudza do jeszcze większego działania ;)

      Usuń
  5. Chciałabym tak jak Ty - wczesne wstawanie i energia na cały dzień, ale bez ciąży oczywiście - ja już zrobiłam swoje w dziedzinie prokreacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie masz takiego długiego planu prac do realizacji dlatego śpisz spokojnie :)
      Podobno sen jest dobry na urodę ;)
      Ja coś tam więcej zrobię, popchnę do przodu te wszystkie prace, ale pewnie dorobię się nowych zmarszczek i siwych włosów ;)))

      Usuń