czwartek, 7 marca 2013

Moje ciało

Jakoś nie potrafię sobie poradzić ze swoim obecnym wyglądem, tzn. martwi mnie moja figura. Chciałabym wrócić do wagi sprzed ciąży, ale nie jest to proste gdy ciągle czuję się głodna. Najgorsze jest jednak to że nie potrafię zrezygnować ze słodyczy. Miałam w planie ćwiczenia, ale przez te ostatnio nieprzespane noce nie jestem po prostu w stanie wykrzesać z siebie chęci do gimnastyki.
Wiem że muszę coś z sobą zrobić, bym zaczęła się dobrze czuć w swoim ciele. Samo się jednak nie zrobi i od dzisiaj spróbuję ograniczyć słodkości.
Rano weszłam na wagę a tam 62,2kg (przy wzroście 173cm). Nie ma tragedii, ale nie jest najlepiej :(
Nie mam rozstępów na brzuchu, skóra na nim jest całkiem ok, tylko brakuje mi ćwiczeń...
Zobaczymy co uda się osiągnąć.

PS To zdjęcie po kuracji rzęs. Niestety ja chyba efektu nie widzę. Może problemem jest to, że nie jestem konsekwentna i często zapominałam o tej odżywce :/

przed kuracją
po kuracji

3 komentarze:

  1. wydaje mi się, że efekt jest po tej odżywce zwłaszcza że jak piszesz nie jesteś konsekwentna. Zwłaszcza na oku z tuszem z przed i po kuracji widać że rzęsy są gęściejsze.
    Co do ćwiczeń to ja także powtarzam sobie że zacznę bo kondycji brak zupełnie przez pracę siedzącą ale na mówieniu póki co się kończy. Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt widoczny gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt widać :) A wagą się nie przejmuj, aż tak w tej chwili, może jak zrobi się cieplej to częściej będziesz wychodzić na długie spacerki z małym, to też Ci dużo da. Zamiast słodyczy weź owoc, a jak już naprawdę Cię kusi złap za gorzką czekoladę, chyba, że nie lubisz :) Trzymam kciuki i ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń