piątek, 15 marca 2013

Akcesoria dla mam

Zamarzyłam mi się torba na przybory dla maluszka. Aktualnie nie mam żadnej i raczej uciskam wszystko w torebce. Nie jest to niestety wygodne i funkcjonalne. W środę po kinie wybrałyśmy się z koleżanką na małe buszowanie po sklepach i w jednym z nich znalazłam takie oto cudeńko:
Torba Duo Delux Jonathan Adler Blue Chevron Skip Hop

Torba Dash Blue Chevron Skip Hop
No i nie jestem pewna który wybrać model. Kolor chyba wybiorę taki jak na zdjęciu bo lubię taką kolorystykę, ale mam problem z wyborem kształtu torby. Obie są wyposażone w matę do przewijania i saszetkę na pieluszki.
Druga kwestia to taka czy ma sens inwestować w torbę skoro może wkrótce wrócę do pracy i niewiele będzie okazji do jej wykorzystania.
Ach te dylematy ;)

6 komentarzy:

  1. Torba na dlugo sie przyda wedlug mnie. Poza tym nawet jesli wrocisz do pracy to I tak mozesz malucha w nia pakowac do niani jesli maly bedzie poza domem badz na wyprawy rodzinne poza domem. Co do wyboru torby to druga jest pojemniejsza ale chyba jednak wybralabym pierwsza.
    Kolory w moim guscie, torby tez. Wybor jest I tak Twoj;-)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz zakręcona jestem strasznie. Poza tym że ciągle mylę drogę i zawsze na około dojeżdżam do celu. To jeszcze jakby tego było mało pojechałam kupić torbę z pierwszego zdjęcia a przez moją nieuwagę wyszłam z ta drugą...
      Zastanawiałam się czy ją wymienić bo oczywiście można, ale uznałam że widac tak miało byc.

      Usuń
    2. Hihi:-P, dokladnie. A Poza tym druga jest pojemniejsza zobaczysz. Swietnie sie sprawdzi:D
      Za czasow mojego malucha ja mialam wlasnie styl tej drugiej bylam zadowolona.

      Usuń
  2. Kup sobie koniecznie zobaczysz, że będzie sporo okazji do tego, żeby ją wykorzystać. Kolorystyka fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi również druga bardziej się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń