piątek, 8 lutego 2013

Dar życia

W internecie krąży ostatnio pewien film, który wzrusza mnie do łez. Kiedyś, jeszcze zanim zostałam matką nie rozumiałam wielu rzeczy i byłabym na niego obojętna. Jednak teraz gdy sama poczułam co to znaczy być matką, moje serce bardzo się odmieniło i obudził się bardzo silny instynkt macierzyński.
I pomyśleć, że jeszcze niedawno wydawało mi się, że będę kiepską matką, bo natura poskąpiła mi instynktu macierzyńskiego...
Sami zobaczcie jakie cudowny jest dar życia i jakie te maleństwa są bezbronne i zależne od nas...

PS M. stwierdził że zbzikowałam na punkcie dzieci. To prawda. Kiedyś liczyły się tylko zwierzaczki, słodkie i bezbronne... Teraz moja dzidzia zawładnęła moim światem. Chciałabym czasem zatrzymać czas. Alex tak szybko rośnie i się zmienia, nie mam czasu się tym wszystkim nacieszyć.

1 komentarz:

  1. Czasu nie zatrzymasz możesz tylko uwiecznić te wszystkie chwilę które przezywasz ;-)
    A tak przy okazji w niedzielę minie miesiąc jak używasz tą odżywke więc czekam na foto :-)
    Jak znajdziesz chwilę to wrzuć dla porównania buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń