poniedziałek, 21 maja 2012

Egoista i manipulant

M. rozczarowałeś mnie. Jak możesz być takim beznadziejnym i aroganckim dupkiem.
Przyznam, że gdy zobaczyłam jak czytasz mojego bloga, doznałam szoku. Nadal nie mogę uwierzyć, że złamałeś obietnicę. Miałeś mnie nie szukać. Jak możesz być takim ignorantem?
Nie możesz mnie kontrolować i wiedz, że nigdy nie będziesz... Wpuściłam cię do mojego życia, ale nie do moich myśli.
To co zrobiłeś było przekroczeniem granicy, której nigdy nie powinieneś przekroczyć.
Chcesz wiedzieć co czuję? Czuję, że mnie zawiodłeś, że ponownie zdradziłeś moje zaufanie. Serce wali mi jak oszalałe. Przyszedłeś się przytulić. Miałam ochotę cię odepchnąć. Czuję do ciebie niechęć.
Muszę ochłonąć. Dla dobra dziecka, muszę się uspokoić, bo ostatnio przysparzam mu już wystarczająco stresów, a ty jak wiesz nie pomagasz. Niszczysz wszystko.
Zaufanie? Nie ty nie znasz tego słowa. Powściągliwość? O tym też pewnie nie słyszałeś...
I jak miło się czytało??? Wstydziłbyś się...
Czy na to właśnie czekałeś? Bo przecież kiedyś musiałam się dowiedzieć.
Nie wiem co mam teraz z tobą zrobić. Po prostu nie wiem. Mam ochotę dać ci w twarz. W tej chwili sprawiło by mi to przyjemność.
Czekam, czekam cierpliwie na wyjaśnienia i radzę niech będą dobre!

PS M. ty chyba nie sądziłeś, że nie zauważyłam, że czytasz mojego bloga? Jeśli tak, jesteś też idiotą!!

*                *                  *                 *                *
Pozostałych czytelników z przykrością informuję że na moje terytorium wkradł się intruz. Blog będzie zabezpieczony hasłem i oczywiście zmieni adres. Niestety po raz kolejny, tym razem sprawcą jest wścibski M.

5 komentarzy:

  1. M ale spieprzyles!!!!

    Felicjo skarbie ja poprosze o namiar:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrob okienko by mozna bylo napisac do Ciebie maila:) chce ci podac adres bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.-)) No tego tez sie czasem obawiam...pisze bloga i maz wie o tym,ale obiecal nie weszyc i nie szukac...ale ciekawosc w przypadku Twojego M wziela gore...pozdrawiam.-)))malina-osa
    Zycze zdrowka:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jak co to ja wiesz poproszę jakieś namiary o ile zdecydujesz się jakieś dać zostawiam maila danula72@gmail.com.

    Szkoda, że tak mało zaufania masz M. wielka szkoda, że musisz szukać tu, żeby wiedzieć co czuje Twoja kobieta...bez większego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  5. W razie zmian poproszę o nowe namiary :)

    OdpowiedzUsuń