środa, 19 czerwca 2013

Remont, remont i jeszcze raz remont....

Remont nadal trwa...
Pradę mówiąc jestem już mega zmęczona tym wszystkim. Tak naprawdę nadal żadne pomieszczenie nie jest tak do końca skończone. Fakt w wielu miejscach zostały już tylko drobnostki typu oświetlenie, czy kontakty, ale jednak skończone nie są :/
Nie wiem jak to wszystko ogarnąć. Dom jest duży i cały jest w kurzu z gipsowania i szlifowania ścian. Ponieważ żadne pomieszczenie nie jest skończone nie mogę sprzątać etapowo, wiec tak naprawdę wszędzie nadal jest burdel.
Na domiar złego zostałam z tym wszystkim sama, bo M. wyjechał dzisiaj w nocy  na kilka dni na łódkę z kolegami. I od razu dodam że nie mam żalu o to, bo na ten wyjazd sama go namawiałam, bo i jemu należy się odpoczynek. Problem w tym że gdy był planowany na początku roku, myśleliśmy że sprawę remontu będziemy mieli już dawno zamkniętą.
Gorzej że to najgorszy możliwy tydzień bo do niedzieli wypadało by się z mieszkania wynieść. Nie wiem jak to wszystko zrobię, przy tym małym szkrabie.
W nocy źle sypiam, pewnie trochę ze stresu, a do tego te okropne upały...
Jest po 8-ej, Alex ucina sobie drzemkę, bo na nogach jesteśmy od 6? Nawet nie wiem która dokładnie była....
Telefon urywa się od samego rana, bo przyjechali fachowcy od tych naszych nieszczęsnych drzwi, bo maja być fachowcy od dachu, bo M. coś tam sobie jeszcze przypomniał... I tak mam od rana urwanie głowy i mam nadzieję że to tylko dzisiaj.
Zaraz muszę się ubierać i jechać do domu dopilnować tych wszystkich spraw i zająć się sprzątaniem. Na szczęście mam pomoc w tacie który bierze maluszka na spacer i będę miał jakieś 1,5-2h wytchnienia i będę się mogła skupić na pracach remontowych.
W takim mega skrócie u mnie tyle....
Za to nie wiem czy wiecie ubiegły tydzień spędziłam cały w Ustroniu... ależ było cudnie.... Tak mi żal że się już skończyło :(

2 komentarze:

  1. Dasz radę, jeszcze chwila i już będziecie tam mieszkać, i to wszystko będzie już wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde no mogliby już skończyć brrr....

    OdpowiedzUsuń