środa, 11 stycznia 2012

Day Spa

Stres to nieodłączny towarzysz naszego życia.
Mnie zżera od środka, czuję to, ta praca mnie wykańcza i nie daje mi już żadnej satysfakcji. Tzn. sam rodzaj pracy jest naprawdę bardzo ciekawy i urozmaicony, jednak decyzje odgórne doprowadziły do ciężkiej sytuacji z którą nie daję sobie już rady. Nie ma szans by dział przerobił taki zakres prac do realizacji a będzie jeszcze gorzej już za kilka tygodni gdy jedna z dziewczyn pójdzie na długie L-4, a potem macierzyński i wychowawczy.
Dzisiaj mam dzień wolnego. Wykupiłyśmy sobie z mamą Day Spa i czekają nas, mam nadzieję same przyjemności :) Będzie  peeling cukrowy lub kawowy, nawilżenie, masaż gorącymi kamieniami ciała, peeling kawitacyjny, ampułka, masaż pędzelkowy i maska algowa na twarz, peeling, masaż, nawilżanie i parafina na dłonie, oraz mycie, strzyżenie, maska nawilżająca i modelowanie włosów.
Mam nadzieję że będę dzisiaj dopieszczona i odprężona :))
Naprawdę tego mi trzeba.

3 komentarze:

  1. hihi super :-) zdziwię się jeśli nie będziesz dopieszczona na koniec ;-) udanego dnia buźka :-*
    triss

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak na stres najlepsze co jest to zadbać o ciało to świetnie wycisza i relaksuje.
    Ojjj jak zazdroszczę... i jak było pochwal się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie :))
    Polecam. Jak będę mogła chętnie powtórzę. To był prezent urodzinowy od mamy i chyba co roku sobie taki będę życzyła ;)

    OdpowiedzUsuń