czwartek, 26 stycznia 2012

Sympatia pozostaje

Sympatia pozostaje, choć toczymy własne nowe życia. To ważne i budujące, że nie zawsze musi pójść na noże. Wczoraj ex napisał sms, który aż mnie wzruszył i zrobiło mi się tak jakoś miło na duszy. Naprawdę miło się gawędziło, po prostu jakoś tak po przyjacielsku.
"Mi też było miło, a w życiu to już tak jest jak się chce iść do przodu to nie ma co się oglądać za siebie i należy się cieszyć każdym następnym dniem i mam nadzieję że też tak myślisz. 
Nie chcę też abyś myślała że skoro jestem szczęśliwy to oznacza że zrobiłaś mi przysługę, bo to oznaczałoby  że z Tobą byłem nieszczęśliwy, a wcale tak nie myślę, wręcz przeciwnie i dziękuję losowi, że gdzieś nasze drogi się skrzyżowały, bo gdyby nie Ty, to dzisiaj nie byłbym w tym miejscu w którym jestem."
Myślę że można powiedzieć, że jesteśmy przyjaciółmi i to dowód na to, że można się rozstać po ludzku.

2 komentarze:

  1. To prawda można się rozstać po ludzku jeżeli tylko tego się chce i stać na to byłych już partnerów. To jak się rozstaliście świadczy o tym, że macie wspaniałe wspomnienia i dużo szacunku do siebie. To miłe :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z Suelen, mysle tez ze jest to malo spotykane i wyjatkowe. Ten smutek ktory poczulas moze po prostu to zal ze z kims innym mu sie tak dobrze uklada a nad toba wciaz ta niewiadoma. Jeszcze tak na dobre chyba nie znalazlas swojej cichej przystani...
    A ja znowu zmienilam adres.
    Zapraszam: yanna.bloog.pl
    buziaki Triss

    OdpowiedzUsuń