sobota, 2 listopada 2013

Przemijanie

Co czuję?
Starość.
Że życie ucieka mi przez place.
Że na zbyt wiele rzeczy jest już za późno.
Czasem pojawiają się jeszcze takie chwile, gdy wydaje mi się, że jeszcze tak wiele przede mną, że jeszcze mogę pokierować swoim życiem.
Prawda jest taka, że nie potrafię.
Idę z prądem.
Tak jak mnie rzeka niesie.
Oby po drodze nie było żadnego wodospadu, czy bezkresnego oceanu, bo przepadnę.
Bywa tak coraz częściej, że mam żal do siebie.
Bo mogłam przecież wziąć w garść swoje życie, a nie czekać na to co mi przyniesie...

2 komentarze:

  1. Kochana takie teksty typu ze jest juz na cos za pozno to moze mowic osoba w naprawdę podeszlym wieku a nie ty. Nie znam twoich marzen, pragnień ani potrzeb o ktorych piszesz ale wiem jedno - CHCIEC ZNACZY MÓC. A ograniczac cie jestes w stanie tylko ty sama - nic innego.
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń