środa, 23 lipca 2014

Nadwaga

Nadal mam nadwagę :/
7kg i nic z tym zrobić nie mogę. Słodycze żrę na potęgę i nic z tym zrobić nie mogę. Chciała bym schudnąć, a odmówić sobie łakoci nie mogę...
Wiem trzeba czasu, z każdym kolejnym miesiącem będzie lepiej, ale... chciałabym być już w takiej formie jak kiedyś. Nie mogę sobie już dzisiaj przypomnieć jak to było z Alexem. Wiem że nie od razu wyglądałam super, ale odszukałam informację, że po 3-4 m-cach od porodu brakowało mi do idealnej wagi 1,5kg. Nie jestem pewna czy w obecnej sytuacji też uda mi się schudnąć, bo zwyczajnie się nie odchudzam :(
Mam słaba wolę. Ale ćwiczę czasem ;) Dzięki Abby :* Jakoś tak się nawzajem mobilizujemy.
Początkowo miałam więcej chęci, a już pięć dni po porodzie byłam na rolkach. Teraz zapał osłabł, bo i sił coraz mniej. Dwójka dzieci jest wymagająca, a zwłaszcza Max który waży już jakieś 6kg, choć ma dopiero ponad miesiąc. Oj jest co nosić, a ten mój mały szkrab jest chyba ode mnie uzależniony, bo jak tylko go gdzieś odkładam zaczyna się marudzenie. Bywa ciężko, ale i tak kocham go przeogromnie!
Moje ciało nie wygląda już jak kiedyś... i mam wielką nadzieję że uda się coś z tym zrobić. Czy miałyście kiedyś cellulit tuż pod biustem?!! Ja mam... Tak to naprawdę możliwe :/

4 komentarze:

  1. Wygladasz super, a extra kilo poleca zobaczysz. Poki co maly Maksiu daje radosc ze zmeczeniem, niebawem kiedy wiecej odpoczniesz organizm sie moze sam zregeneruje do stanu sprzed. Poki co cwiczymy dalej :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co chciałabym miec taki brzuch!!!
    Ja od trzech lat mam 7kg na plusie mimo diet i cwiczeń:/
    Ale trzymam kciuki! :*
    Póki co nie myśl o chudnięciu, ciesz się macierzyństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka figura po dwóch porodach jest do pozazdroszczenia. A i to zrzucisz nawet nie będziesz wiedziała kiedy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, spokojnie, zrzucisz w swoim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń