wtorek, 28 lutego 2012

Farbowanie włosów

Byłam sobie dzisiaj u fryzjera. Zero ścinania, tylko farbowanie, bo póki co zapadła decyzja, że włosy zapuszczam. Było przyjemnie, nawet bardzo. Paweł (fryzjer) miał naprawdę wprawne rączki. Kawa była pyszna, fotel masujący na którym siedziałam podczas mycia włosów był rewelacyjny.
Efekt farbowania to orzechowy blond. Kolor bardzo ładny, naturalny, taki ciemny blond.


Koszt tej niewątpliwej przyjemności...
Cóż, nie wiem czy pisać, to z całą pewnością moje najdroższe farbowanie.... Domyślałam się że będzie drogo i byłam na to przygotowana, ale kwota i tak była zadziwiająca...
Chciałam być dopieszczona i byłam. Chciałam zaszaleć i zaszalałam. Teraz jestem uboższa o jedyne 430zł, a to już nie jest takie fajne :/

10 komentarzy:

  1. No ale warto bylo. Nie zaluj kochana:-)
    Jesli to Twoje foto to kolor super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to moje foto, ale i tak myślę że kolor jakikolwiek by nie był, nie jest wart aż takiej kosmicznej ceny.

      Usuń
    2. nie wiem czy to duzo czy to malo, ale zdaje sie duzooooo....hihi
      ja w Polsce wieki nie bylam wiec nie wiem ile take zabiegi upiekszajace kosztuja wcale....
      przkonam sie za to w Maju, bo wybieram sie do PL w maju na 11 dni, wiec sie okaze co ile kosztuje :P

      Usuń
  2. Wow nie powiem ja bym chyba na taką kwotę nie była przygotowana...ale kolor cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno więcej tam nie pójdę, ale teraz to już nie ma co się stresować.

      Usuń
  3. z tego co pamiętam byłaś rudzielcem i teraz za 430zł masz taki śliczny blond? dobrze rozumiem? hmmm... to może i warto było ten jeden raz pewnie jedyny (suma przerażająca miałabym straszne wyrzuty sumienia) - ale jak to mówią na reklamach l'oreal "bo jesteś tego warta" :-))) buźka :-*
    yanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmiczna cena... ja jednak nie zdecydowałabym się, nawet za cenę tak pięknego koloru...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena faktycznie z kosmosu ,ale jestem pewna,ze wygladasz jak te ponad 400zl i jestes zadowolona :)
    Pozdr. cieplutko Lisa

    OdpowiedzUsuń