czwartek, 21 września 2017

Gdy mija niemal rok...

Jestem. Żyję, choć zbyt szybko by znaleźć czas na pisanie... Szkoda, bo przecież tak bardzo to lubiłam.
Przejrzałam listę obserwowanych niegdyś blogów, wykruszyła się.
Nic dziwnego. Świat pędzi. Pisanie bloga to luksus na który nie każdy z nas może sobie pozwolić, zwłaszcza gdy robi się to dla siebie, a nie dla potrzeb zarobkowych.
Wiele się zmieniło w ciągu tego roku. Może na blogu mnie nie było za to rozwinęłam się na youtube ;)
Tak, założyłam kanał i wkręciłam się w kręcenie filmików. To dopiero początki, ale lubię to. Wideo pamiętnik ma coś w sobie...
Ciekawa jestem jak zmieniło się Wasze życie w ciągu tego roku.

4 komentarze:

  1. A ja tam wróciłam na internety;) a teraz przeglądam Twojego bloga i sprawdzam co tam!

    OdpowiedzUsuń
  2. hiii

    See here what is the cost of Egg Donor Surrogacy treatment in Delhi
    Website: Surrogacy Cost Delhi

    See here what is the cost of Egg Donor Surrogacy treatment in Ukraine
    Website: Surrogacy Cost Ukraine

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wiele blogów które obserwowałam już nie ma :)

    OdpowiedzUsuń