środa, 12 października 2016

W mojej bajce

Jestem szczęśliwą mamą, żoną, kobietą.
Wiadomo są blaski i cienie, ale moja bajka wciąż trwa. Czasem zamykam oczy i zastanawiam się jak długo jeszcze. Strach że to się skończy pojawia się w mojej głowie i na szczęście bardzo szybko znika.
Moja historia jest długa i zawiła. Wiele się zmieniło, wielu rzeczy nie planowałam, choć gdzieś w mojej podświadomości zdawałam sobie sprawę z pewnych spraw.
Dzisiaj jestem kimś innym choć nadal sobą. Rozwijam się choć nadal jestem na wychowawczym. To że prowadzę własną firmę wiele mi daje. Uczę się marketingu, projektowania, szycia, modelowania, fotografii, ehhh... można by tak wymieniać.
Bajko trwaj, nie kończ się proszę...

1 komentarz:

  1. Tak dawno mnie tu nie było, ale teraz wracam i cieszę się, że Ty nadal jesteś;)

    OdpowiedzUsuń